JJ
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Hnyan voltak itt?
Induls: 2006-09-24
 
Naptr
2024. Oktber
HKSCPSV
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
<<   >>
 
Linkek
 
Ccs

 

 
Egr

 
Extrk
 
Vgigjtszs

POINT INSERTION:
A vonatrl leszllva a bemutatfilmen ltottak alapjn jussunk el a szobhoz, ahol az rk vannak.Az egyik katona, Barney, megmutatja neknk, hogy merre menjnk! - Tegynk is gy, gyorsan menjnk t az ajtn, s jobb kz fel lesz egy ltra, amin felmszva egy ablakos rszhez rnk. Az egyik dobozt tegyk az ablakhoz, s annak segtsgvel ugorjunk ki az ablak alatt lv dobozra. Jobbra lesz egy ajt, azon menjnk be, majd a lpcsn fel, ahol egy katona a szemetet szedeti fel velnk. - Ha nem szedjk fel, akkor nem enged minket tovbb, s kapunk nmi elektrosokkot is. Ezutn menjnk egyenesen, majd balra, ahol kijuthatunk az llomsrl. A tren, jobbra kell mennnk, a siktorba, ahol egy ltrn kell felmszni, majd a kerts tloldaln leugrani. Megint jobbra kell menni, majd a kt rkd katona irnyba, ahol balkz fel lesz egy ajt. A hzban: A lpcsn menjnk az emeletre, majd a jobboldali szobba, majd vrjunk, amg a katonk elhagyjk a folyost, s menjnk a folyos vgre, aztn a lpcsn felfel. Lesz egy ember, aki szl neknk, hogy menjnk arra, s jl tesszk, ha megfogadjuk a tancst. A katonkkal a nyomunkban meneklnnk kell, egszen a padlsig, ahol mg egy segttrsunk akad. A padlson nem lesz idnk sokat pihenni, mivel a katonk betrik az ajtt, s a nyomunkba erednek ismt. A tetre kimszva kell meneklnnk, elszr a tetn, majd a prknyon vgig. Persze ekzben vgig lnek rnk. Egy ablakhoz kell eljutnunk, amin beugorva, egy msik tettrben talljuk magunkat. A lpcsn lejutva, kt katona tmad rnk kbtval (szerencsre).

RED LATTER DAY:
Miutn visszanyerjk az eszmletnket, Alyx mosolyog rnk, s az vezetsvel eljutunk Dr. Kleiner-hez, ahol megkapjuk a sugrzsvd ltzket, ami egyben a pajzs is egyben. Miutn a ruht felvettk, t kell mennnk egy msik helyisgbe, ahol elszr Alyx-ot t teleportljk az apjhoz, majd neknk is be kell llnunk ugyanoda... (a technikai malrk egyms rik...) Mikor minket prblnak elteleportlni, Lamaar (a kis fejrk) rugrik az egyik vezetkre, amint a szellzet rendszerbl kimszik. Ezutn az pleten kvl talljuk magunkat, ahol 2 scanner fnykpez minket. Ugorjunk le, majd menjnk a transzformtorok mgtt tallhat lpcshz, ahol egy szinttel feljebb juthatunk, majd Barney odaadja neknk a HL2 csodafegyvert, a Crowbar-t! (fesztvasat) Ezutn menjnk a lezrt tjrhoz, ahol mr hasznlhatjuk is a fesztvasat, majd a lpcsn le, a vonatokhoz. Itt vigyznunk kell, mert a katonk lni kezdenek rnk, amint megltnak. Amint leugrottunk a vonatok kz, balkz fel lesz egy nyitott vagon, ahova be kell ugrani. A vagon msik oldaln kiugorva mr hallhatjuk is, hogy jn egy vonat. Ha nem vigyzunk, akkor szpen maga al gyr minket, s kezdhetjk, elrl. A legegyszerbb megolds az, ha a vagon mg befutunk, gy nem tud eltni minket a vonat. A vagonok kzt rohanva kell egy msik nyitott szerelvnybe beugranunk, majd a ltrn fel, s egy nagyot ugrani, hogy a kerts tloldaln landoljunk. Megint egy lezrt tjrhoz rtnk, melyet felfesztve, egy lejrathoz jutunk. Persze folyamatosan lnek rnk a katonk, emiatt gyorsnak kell lennnk.

ROUTE KANAL:
A folyosn a kt rt letve megkapjuk a pisztolyt, amit azutn sikeresen hasznlhatunk. Azrt nem rt, ha vatosan bnunk a lszerrel, mert csak 18 van benne, s ez elg kevske. Ha lvnk, elg 2 - 3 lvs, hogy rtalmatlann tegyk az rket. A lpcsn feljutva vrjuk meg a vonatot, aminek a tetejn keresztl eljuthatunk a szemben lv ltrhoz, vrjunk, amg a vonat megll, majd futs a msik oldalra. A legjobb, ha a fesztvas van el, mert a hzba be kell menni, de az sajnos le van zrva. A katonk azonnal elkezdenek lni, amint a ltrn felmsztunk. A hzbl kirve, megint katonk fogadnak minket, de knnyen elintzhetjk ket nhny jl irnyzott lvssel, melyeket a hordkra irnytunk. Ezutn nyissuk ki az ajtt, menjnk a kertshez, s ugorjunk t, azon a rszen, ahol el van hajltva, majd lesz egy csatornaszersg, amibe be kell msznunk. (Kzben golyzpor ksri lpteinket.) A csatornbl kijvet szembl kt katona nyit tzet rnk. Szedjk le ket a pisztollyal. Ezutn egyszer a teend! - csak irtani a katonkat. Egy vizes rszhez rve, ugorjunk le, majd menjnk tovbb a csatornban, a piros kontner fel. Az oldaln, a ltrn msszunk fel, majd ugorjunk be a belsejbe. A msik oldaln majd kiengednek minket, ahol majd egypr akadly llja majd utunkat. Szerencsre a Fesztvas segtsgnkre van az akadlyok lekzdsben. Miutn sikerlt tkzdeni magunkat az akadlyokon, rdemes egy kicsit a hd aljra nzni, ahol egy lny vrja, hogy megehessen minket. Ezutn j pr katona llja majd utunkat, akiket mdszeresen le kell lnnk. De ne rohanjunk ki a szabad terepre, mert egy gpgyval felfegyverezett katona nyit tzet rnk fentrl. Jobb oldalt van egy csatornabejrat, oda fussunk be, hogy minl kevesebb lvs rjen minket. A rnk vr katonkat nyrjuk ki, majd jobb oldalt lesz egy hord, amit a kis kill rszhez kell elvinnnk, s rugrani, majd a msik oldalon leugrani. Ha ezzel megvagyunk, 3 plafonra tapadt szrny vr arra, hogy megehessen. (ne hagyjuk nekik) A csatornban, be kell ugrani a vzbe, majd lemerlni a vz al, s vrni, hogy felrobbanjanak a hordk. Az gyesebb jtkosok megprblhatjk kilni a fentrl lvldz katonkat. A hd alatt lesznek robban hordk, amikbe, ha belelvnk, sok lszert megsprolhatunk, mivel a hd leszakad, majd a rajta ll katonk lezuhannak. A hd mgtt lesz egy hordkkal elzrt rsz. Ott menjnk be, a hordkat flrelkve, de vigyzzunk, mert tele lesz a plafon szrnyekkel! Itt a robbanhordk ismt segtsgl hvhatjuk, a kvetkez kpen: Az egyik hordt megfogjuk, s eldobjuk a szrnyek irnyba, majd gyorsan belelvnk gy, hogy meggyulladjon, de csak akkor, amikor felhzza valamelyik! Ezzel a mdszerrel elintzhetjk ezeket, s nem jelentenek komolyabb gondot a tovbbiakban. A vzbe ugorva egyszer lesz a feladat: lemerlni, s vrni, amg az oldals falap eldl, majd odaszni a ltrhoz, tmenni a tls oldalra, s lelni az ellensgeket. A csatornban a betonkockkat a raklap egyik felre fel kell pakolni, hogy tovbbjuthassunk. A helikopter ell kell most meneklni, balkz fel, a csatornba, mieltt lelne minket. Egy kk ajtn kell majd bemennnk, miutn a plafonon lv szrnyet megltk. Ezutn megint egy olyan rsz kvetkezik, ahol a plafonon terpeszked szrnyeket kell irtanunk. De ez nem nehz feladat. Az ajtn kijutva menjnk balra, ahol ismt a csatornba jutunk. Ebben a csatornban tallkozhatunk elszr a gpdarazsakkal, amik nagyon kellemetlenek, de a fesztvassal elbnhatunk velk. Klnsebb magyarzatra, taln nem szorul ez a rsz, ezrt nem is rnm le, hogy pontosan merre kell menni. Amint eljutottunk egy olyan rszhez, ahol egy nagy terem van, tele robban hordkkal, gpdarazsak tmadnak rnk. A hordkat itt is segtsgl hvhatjuk, melyek felrobbantsval, a gpek megsemmisthetek. Ha minden gpdarzzsal elbntunk, menjnk fel, a ltrn, s ugorjunk r a csre, amin a jobb oldali rszre tjutunk. Most egy vzcsapot kell keresnnk, melyet elfordtunk, aminek hatsra emelkedni kezd a vzszint. Itt ms dolgunk nem is lesz, de a visszafel vezet ton vigyzzunk, mert jabb akadlyba tkznk. A ltrn ezttal nem fel, hanem lefel kell mennnk, majd a csvn t, a msik helyisgbe jutnunk, mieltt elfogyna az oxignnk. A kvetkez helysgben a vz alatt bezrva vannak faldk, s egy orsra emlkeztet fbl kszlt trgy, ami szik a vzen, ha kiszabadtjuk. Ezek segtsgvel tovbb juthatunk. A tovbbiakban, egy vizes rszen kell thaladnunk, aminek a vgn egypr gpdarzs fogad minket. A ltrn felmszva, majd a pallkon gyesen ugrlva, eljutunk a msik oldalra, ahol a szabadban talljuk magunkat. De a rohanglssal legynk vatosak, mert mindentt toxikus folyadk van, s ha nem vigyzunk, akkor knnyen odaveszhetnek az egszsgpontjaink. Ezen a rszen tallkozunk elszr a fejrkokkal, s a zombikkal. Egy segttrsunk lelvi helyettnk a rnk tmad fejrkokat. A tovbbiakban nem lesz ms dolgunk, mint irtani ezeket a kellemetlen mutnsokat, s psgben eljutni a ktlt gpezethez. Az akadlyok lekzdsben nagyon nagy segtsgnkre lehet, a fesztvas. Ha eljutottunk a gphez, szlljunk bele, s menjnk tovbb a segtsgvel. A toxikus folyadkban tovbbmenve, eljutunk egy lezrt rszhez, ahol a gpbl kiszllva, tallunk egy elfordthat „kapcsolt” (olyasmi, mint egy csap), s azzal felemelhetjk a rcsot, gy tovbb tudunk haladni. Azonban vigyzzunk, mert a kapcsol mellett lesz egy fejrk a dobozok kz bjva, s rnk veti magt, egy vatlan pillanatban.

WATER HAZARD:
A tovbbiakban, egy segttrsunk megmutatja, hogy merre menjnk tovbb. Kkszn hordkat kell a vz al lenyomni, hogy a rmpt kiemelje, s ugratnak hasznlva tovbbjussunk. Ezek utn nincs nehz dolgunk, csak tovbb jutni, lelni pr utunkat, ll katont… A kvetkez akadly az lesz, amikor bezrul elttnk a kapu… Az egyik oldalon tallunk egy ltrt, majd azon felmszva, egy ajtt. A helyisgben katonk tmadnak rnk, s elkerl nhny gpdarzs is. A szabadba jutva, gyorsan kell mozognunk, mert egy gpgyval felfegyverzett katona vr rnk. A legegyszerbb megolds az, ha a kis kocsi mgtt maradunk guggolva, s gy odbb tolva azt, nagyon j hasznt vehetjk. Az ajtt kinyitva, dobjunk be pr grntot. 2 katona lent lesz egy, pedig balkz fel a msik lpcsn. Ezutn kijutva a szabadba, ltunk pr hordt, amiket felrobbantva egy nagy ptmny rsze meglendl, s betri az ajtt, ami az imnt az utunkat llta. Mr mehetnk is tovbb. Itt semmi ms dolgunk nem lesz, mint gyorsan tovbbhaladni, anlkl, hogy lelnnek minket. Megint egy olyan rszre jutunk el, ahol egy kapu llja utunkat, s sok katona l rnk. Jobb kz fel, lesz egy ajt, rajta egy lakattal. A lakatot a fesztvassal tvoltsuk el, majd menjnk be, ahol megszerezhetjk a Magnum pisztolyt, ami nagy segtsg, mert egyetlen lvssel kpes leterteni. A lpcsn feljutva, nagyon gyorsnak kell lennnk, mert a helikopter sz szerint, szitv l minket. A hangrba bejutva j nhny ellensges katona llja majd utunkat. Miutn vgeztnk velk, a kontnerek tetejn ugrlva, jussunk t a msik oldalra. A lpcsn lefel, lesz 3 katona, majd megint a szabadban talljuk magunkat, de ne bmszkodjunk sokig, mert a helikopter mg mindig ott van kint. A kontnerek kztt lavrozva el kell jutnunk az irnyt kzpontba, ahol kt msik katona rkdik. Ebben a helysgben lesz kt gpgy, amelyek segtsgvel rtalmatlanthatjuk a helikoptert. A kezelpulton lesz egy kapcsol, ami kinyitja neknk az ajtt, majd hagyjuk el a helyisget, s folytassuk utunkat a gpezettel. Amint trtnk az ajtn, bezrdik, s megint egy jabb helikopter tmad rnk, de most mr nemcsak gpgyval, hanem bombkkal is, amiket a vzre dobl le... Megint a menekls kerl eltrbe! Lesz egy rsz, aminl gy tnik, mintha zskutca lenne, de valjban nem az. Egy emelked van a vgn, amin fel kell menni, majd balra menni, s mris tovbbjutottunk. A csatornba be kell menni, majd megint kijnni, s balra a vzen tovbbhaladni. Lesz majd egy csatornaszer rsz megint, s oda kell bemenni a jrgnnyal. A csatornban lesz egy olyan rsz, ahol ugratni kell. Ez nem lesz nagyon knny… A csatorna kzepn gyorstsunk fel, majd vrjuk meg, amg ugratni kezdnk. Ha gyesek voltunk, akkor sikerlt a msik oldalra ugratni, s mr mehetnk is tovbb. Megint egykt ugrat lesz, majd az utols ugratnl jobbra hzzuk a kormnyt, mert oda kell felugratnunk. Az pletben lesz egy kapcsol, meg egy rmpa, amire parkoljunk le a gppel. Ezutn szpen eresszk le azt az als szintre. Ha tovbb jutottunk, akkor ne siessnk annyira, mert a kt gyrkmny egyike utunkat llja majd, mivel leborul elnk, s ha pont ott vagyunk, akkor rnk dlhet. Ezrt csak krzznk egy ideig. Aztn tovbbhaladva, tugratva a kmny maradvnyain, befordulva jobbra, mris lni kezdenek rnk fentrl. A kvetkez helyen, lljunk meg a vizes rszen a gppel, s szlljunk ki. Lesz egy rmpa, amin van egy hord. – Dobjuk el az tbl! A kt hatalmas tmrj cs kztt lesz egy ltra felfel. Msszunk fel, s ugorjunk r a cs tetejre, azutn a pallkon tovbb a tetre, ahol egy mosgp van. A mosgpet lkjk le a liftbe, majd menjnk oda a karhoz, s hzzuk meg. Ebben a pillanatban a lift lezuhan, s felnylik a rmpa… Mris ugrathatunk t a msik oldalra. Ebben a csatorna rszben, segttrsakra tallunk, akik adnak neknk egy gpgyt a gpezethez. Tovbbiakban nhny katona llja majd utunkat, akiket az gyval szpen leszedhetnk. Ha kirtnk a csatornbl, akkor az a legegyszerbb megolds, ha egy biztonsgos helyen leparkoljuk a jrgnyt, s gyalogosan folytatjuk az utat, mert kt tank nyit tzet rnk fentrl. Egy kontner ajtit kell kinyitnunk gy, hogy a kt benne lv hordt felrobbantjuk. Ez nem lesz egyszer feladat, mert mindvgig folyamatos tz alatt lesznk. Ezutn nincs ms htra, mint visszamenni a gphez, s behajtani vele a kontnerbe, majd tovbb, az ugrathoz. Ezutn megint elg nehz rsz kvetkezik. Egy szp nagy, nyitott terephez rnk, ahol egy helikopter nyit tzet rnk, majd elkezdi szrni a bombit. Ha gyesek vagyunk, akkor gyorsan leszedjk az grl, gy nem vesztnk sok letpontot. Lesz egy kapu, mellette egy ltra baloldalon. Megint egy szoksos kereket elforgatva nyithatjuk ki a kaput, s gy tovbbjuthatunk. Itt megint ugratnunk kell, mghozz fel az plethez, ahol a katonk mr vrnak rnk. Az pletben csak kt katona lesz, akikkel knnyen elbnunk. Itt lehetsgnk van a fegyverkszlet feltltsre. Menjnk t a hdon, G-Man fel, ahol kinyithatjuk a zsilipet, amin tugratunk a vzen jr gppel…

BLACK MESA EAST:
Az ugrats utn egy olyan rszre rnk, ahol tele van minden vezetkekkel. Jobboldalon szlljunk ki, majd menjnk az plet mg. Ez a rsz nem szorul klnsebb magyarzatra, mert itt csak beszlni fognak, megkapjuk az Antigravitcis fegyvert, jtszanunk kell a robotkutyval. A jtkot azonban, tmads szaktja flbe, majd elszakadunk Alyx-tl, s a robotkutya mutatja meg neknk, hogy merre kell mennnk. Az utunkba kerl akadlyoktl egyszeren, az antigravitcis fegyver segtsgvel megtisztthatjuk a terepet. Egy liftaknhoz rve, egy fejrk ugrik rnk, ezrt j, ha fegyvert vltunk, s azzal intzzk el a kis dgt. A liftaknban egy lakattal lezrt ltrt tallunk. Azt egyszeren csapjuk le, a fesztvassal, s msszunk fel rajta.

WE DON’T GO TO RAVENHOLM:
A jratbl kirve, egy elg bizarr kinzet helyre jutunk, ahol minden tele van tvltozott emberekkel. Az egyik hzban, a falon rengeteg krfrsz lap van, amiket segtsgl hvhatunk a zombik irtsban. A hzbl kijutva, lesz egy prg penge, ami sztkaszabolja a zombikat, de a fejrkokat nem. Guggolsban juthatunk tovbb, majd megint egy hzban talljuk magunkat, aztn megint egy msik hzban… A tovbbiakban a segtsgnkre lesz egy ember (Father Grigori), aki elmondja, hogy merre tudunk tovbb menni. Az pltek, tele vannak zombikkal s fejrkokkal. A lngot, a baloldali tartly szelepnl lehet elzrni, de ugyanitt meg is tudjuk nyitni, s ez nagyon nagy segtsg akkor, ha a zombik a nyomunkban vannak. A gzt elzrva menjnk be az pletbe, nyrjunk ki minden ellenfelet, s a legfels szinten kapcsoljuk ki a villanyt. (Ezzel ramtalantjuk a kertst). A msik gzcsapot szintn elzrva juthatunk tovbb, e csak vatosan! A felnk kzelt zombikkal knnyen elbnhatunk, ha a gzcsapot megnyitva, s a gzt meggyjtva, ismt lngba bortjuk a siktort. J (Egyetlen lvs nlkl elintzhetjk az ellenfeleket). Miutn mr elmlt a veszly, zrjuk el a gzt, menjnk fel a ltrkon a legfels emeletig, ott ugorjunk t a szemkzti tetre, majd lent lesz egy pallkbl kirakott kis hd. Azon menjnk tovbb, ugorjunk be az ablakon, majd szrjuk meg az als szobt grnttal, vagy gzpalackkal, ami a tls sarokban van. A hzbl kirve, megint zombik lljk utunkat, de szerencsre ott vannak a kocsik, s az a gpezet, rajta egy karral. – hzzuk meg, amint egy zombi alja rkezik. J J mka. Amint elintztk az sszest, menjnk a msik kocsihoz, amivel ugyanezt eljtszhatjuk. Az autt a vgn leengedve, majd gyorsan rugorva, mris felemel minket az emeletre, ahol a pallkon vgigmenve, egy ablakhoz rnk. Msszunk be rajta, majd menjnk tovbb. (itt csak egy irnyba lehet menni…) Itt megint ellensgek fogadnak minket… A hzban, az ablaknl lesz egy pallhd, amin sok zombi mszkl… szerencsre a szemkzti ablakban ott ll a segttrs, aki szpen rtja helyettnk is a zombikat. Lent rengeteg a robbanhord, amit clszer okosan kihasznlni. J Ha minden fejrk, s zombi elpusztult, ugorjunk le a siktorba, s menjnk a vgre, ahol egy ltra vezet felfel, majd egy sin, amin egy msik hz ablakhoz jutunk. Azon bemszva, egy msik helysgbe jutunk, ami megint ellensgekkel teli lesz… Lejutva a lpcsn, megint a szabadba kerlnk, ahol jfajta zombikkal tallkozunk. Itt irtsunk ki minden ellensget, s menjnk a hz tetejre, ahol kapunk egy srtes puskt. Nem lesz sok idnk bmszkodni, mivel ezek az „jfajta” zombik tmegesen tmadnak rnk. A hztetrl a szemkzti pallkra kell ugranunk, ahol a ltra van. A msik tetre jutva nem lesz egyszer dolgunk, mert megint tmadni fognak. Ezek utn a lesz egy szoba, meg egy lift. A lifttel lemegynk az als szintre, majd ott is lelvnk minden mutns zombit. A kt Trabanton tmszva, egy jabb siktorba rnk, ahol rengeteg ellensg vr rnk. A lehet leggyorsabb tempban jussunk el a baloldali kis siktorba, ahol egy az egyik emeleten, egy a kapcsolval beindtunk egy kis szerkezetet, ami elsegti a tovbbjutsunkat. Ezutn a siktor vgben lesznek faldk, melyek segtsgvel a tetre juthatunk, ahonnan a pallhdon keresztl tovbb, s tovbb… (persze mindvgig tmadnak minket a zombik!) Megint egy hzba kell tugranunk, ahol sok zombi, s fejrk vrja, hogy kinyrjuk ket. Egy ltra vezet felfel majd azon t, jutunk ki a tetre, ahol megint egy pallhdon kell mennnk, s a tetre kell tugranunk… A lpcshz eljutva, fel kell mennnk, majd ki a tetre, ahol a segttrsunk, Father Grigori beindtja a genertort, s egy csillt juttat el hozznk. Ezutn egy szusszansnyit biztonsgban vagyunk. Miutn kipihentk magunkat egy kicsit, kvetnnk kell Father Grigori-t, aki mutatja az utat neknk. Rengeteg zombi tmad rnk, de szerencsre nem vagyunk egyedl. Ha tovbbjutottunk, akkor felnyit egy kertst Grigori, s arra tovbb kell mennnk. Egy teremszersgbe rnk, ahol egy liftakna van. vatosan ugorjunk le, mert knnyen a nyakunkat trhetjk. Az als szint tele van fejrkokkal, amiket a robbanhordkkal elgg egyszeren elpusztthatunk. Ha a Magnum lszervel sproltunk, akkor most nagyon jl jn, mert egyetlen lvssel leterthetjk a fldn rohangsz fejrkokat. Ezutn a lpcsn lejutva, majd a msikra feljutva lesz egy olyan rsz, ahol t kell ugranunk egy lekertett rszre. Lent van egy hord, abba ljnk bele, mert itt is vannak rkok. Ha leugrottunk, megint egy akna kvetkezik, amibe bele kell ugranunk, majd a vz alatt folytatni az utunkat, a kvetkez aknig. Itt vigyzzunk, mert a plafonon egy szrny vr arra, hogy elragadjon minket. Tovbb jutva, egy rdekes csillt tallunk, rajta egy motorral. Indtsuk be, s nzzk, ahogyan a zombikat kaszabolja J A csille utn rohanva kell az oldals rsekbe bellni, s gy feljutni a legfels szintre. Az alagtbl kirve, sniperekkel tallkozunk majd, akiket grnttal elintzhetnk. Nem nehz feladat, csak arra kell vigyzni, ne lljunk a kk lzer tjba, mert nagyon gyorsan az egszsgpontjaink, elvesztshez vezet. A katonkat meglve, megkapjuk az j fegyvert, a plazmagun-t, ami sokkal pontosabb, mint a gpfegyver. Egy pletben, katonk tmadtak a trsainkra, ezrt gyorsan segtsnk nekik. Egy kis beszlgetst kveten mr tovbb is engednek minket…

HIGHWAY 17:
Egy homokfutval kell a tovbbiakban folytatnunk utunkat, az Oroszlnhangyk kztt. Sajnos egy kis technikai malr miatt, a kocsi felborul, s az anti-grav fegyverrel kell helyrebillenteni. Miutn elindultunk, s irtani kezdtk a szrnyeket, menjnk fel a dombra, ahol a leszakadt hd tloldalra kell majd ugratnunk. Az ugratst maximlis sebessgnl tegyk, gy, hogy a shift gombot lenyomjuk, ezltal a kocsi felgyorsul, s trepl a szakadk felett. Ha ezzel megvagyunk, akkor egy alagton t kell mennnk. Az alagt vgn, ne hajtsunk gyorsan, mert knnyen lezuhanhatunk a kocsival… Jobboldalon van egy lejr, ahol biztonsgosan lehajthatunk a kocsival. Menjnk tovbb, a hzhoz, ahol katonk vrnak rnk. Ezutn megint egy hzhoz jutunk, ahol ismt a katonkat kell lelnnk. Azok a gpek, amik kiadjk azt a morajl hangot, tvol tartjk a hangykat, gy nem bntanak minket addig, amg ki nem kapcsoljuk. A kvetkez megll, egy fhadiszlls lesz, ahol megkapjuk a lzerirnyts raktavett. Nem sok idnk van gynyrkdni benne, mivel egy Gunship elkezd lvldzni. A raktavetvel menjnk a legfels emeletre, s ljnk r, gy, hogy a lzer piros pontja mindig a gpre mutasson, gy eltalljk a raktk. 3 tallat kell ahhoz, hogy megsemmistsk a gpezetet. A tovbbiakban kinyitjk neknk a kaput, s folytathatjuk utunkat. Egy toronydaruhoz rve, be kell kapcsolnunk egy zajkelt gpet, lelni a katonkat, s felmszni a daruba. A daruval a kocsit fel kell emelni, s a szomszdos rakodtrre lerakni, aztn a felnyitott hidat ellkni, hogy t tudjunk menni rajta. A hangrban lesz egy kapcsol, ami kinyitja a hts ajtajt, s arra tudunk tovbb menni. Egy ugratn keresztl, ami egy msik hangrban van, jutunk tovbb. Egy Gunship keresztezi majd utunkat, de ne lljunk meg ldzni, mert itt elgg vdtelenek vagyunk, radsul nem hibzhatunk a lvseknl. A tloldalon van lszerutnptls, ezrt megint ugratni kell, egy leszakadt hdon t. Miutn vgeztnk a Gunship-el, az anti-grav fegyvert segtsgl hvva, dobljuk el az tbl a roncsokat, majd szlljunk vissza a kocsiba, s folytassuk utunkat. Egykt akadly lesz, csak elttnk a kvetkezkben. Egy pr Roller Mine llja majd utunkat, de az anti-grav fegyverrel elbnhatunk velk gy, hogy bedobjuk a vzbe az sszest. Az elnk ll egyb akadlyokat, szintn az anti-grav fegyverrel hrthatjuk el. Elrkeznk majd egy olyan hdhoz, aminek a vgn egy ertr van, ezzel gtolva tovbbjutsunkat. Szlljunk ki a kocsibl, rtalmatlantsuk az sszes katont, majd menjnk oda a katonk kocsijhoz, s hzzuk ki az keket a kereke all, vagy az anti-grav fegyverrel lkdssk le a szakadkba. Ettl megsznik az ertr, s folytathatjuk az utat. Most egy vasti hdhoz rnk, ahol sok katona rkdik… A hz alatt, a hd lbhoz kell menni, ahol egy ajtn keresztl a hd alatti jraton juthatunk el a msik vgbe. Ez nem egyszer feladat, mert knnyen leeshetnk. Egyik rcsrl, a msikra kell ugrlnunk, majd a vgn egy terembe rnk, ahol az ellensgeken kvl tallunk egy kezelpultot, ahol deaktivlhatjuk az erteret. Ezutn megint egy Gunship tmad rnk, amit le kell lnnk. Ha vgeztnk vele, akkor nincs ms dolgunk, mint visszamenni arra, amerrl jttnk, s beszllni a kocsiba. A snekre hajtva, vatosnak kell lennnk, mert jnni fog szembl egy vonat. Ezrt parkoljunk le az ll szerelvny mgtt a kocsival, majd gyalogosan induljunk el a hd tls irnyba. Amint meghalljuk a vonat krtjt, azonnal rohanjunk vissza a kocsihoz, majd vrjuk meg, amg a vonat elmegy, s menjnk a hd vgbe, a kocsival. Balra lesz egy lejrat, majd egy feljr, egy alagtba…

SANDTRAPS:
Egy stt alagtba rkeznk, ahol nhny autroncs fog akadlyozni minket. A roncsok kztt egy pr ellensg is lesz, Meglhetjk ket menetkzbe is, de akr kiszllhatunk a Buggy-bl s sajt fegyvereinkkel, lhetjk ket, mg tallhatunk is pr hasznos dolgot a krnyken. Ha megvagyunk mindennel, akkor nyomjuk a gzt vgig amerre az t, megy. Nem messze az t mellett egy elhagyott hzat fogunk ltni. A hz krl egy-kt Combine Soldier fog rnk vrni, akiket intzznk el, s menjnk be a hzba. A hzban lesz egy pr Roller Mine amiket, dobjunk ki az ablakon t a vzbe. Ha kirtnk, akkor mehetnk tovbb az ton. Ltni fogunk egy tlezrst, a 30-as tbla mellett lljunk, meg mert ha tovbb mennnk nagy sebessggel, akkor az tbl felnyl akadlyba futnnk s felborulnnk. A felnk gurul Roller Mine-okat dobjuk ki a vzbe. Menjnk beljebb s ljk meg az ssze Combine Soldier-t s mehetnk tovbb. Vigyzzunk, mert az ton lesz egy szakadk, ami nem nagyon lthat ezt kerljk ki s menjk tovbb. Egy felrobbant kamion fogja akadlyozni utunkat, szlljunk ki a Buggy-bl s menjk be. Kt Dropship fog kzeledni, az egyik egy pr Combine Soldier-t fog hozni, a msik, pedig 2 Roller Mine-t fog ledobni, de vigyzzunk, mert a Dropship-ek nem csak szlltani tudnak, hanem lni is. Ha vgeztnk mindennel, akkor a szlmalomnl fent lesz egy kilg lemez, amin egy akkumultor tallhat, dobjunk fel valamit, hogy lelkjk az akkumultort. Ha sikerlt lelkni, akkor fogjuk meg s vigyk be a mellettnk lv piros hzba s rakjuk be a mr a helyn lv akkumultor mell, aztn rakjuk be az utolst, ami mellettnk van az gyon. Ezzel meg is vagyunk a kapu, kinylik. Most menjnk vissza a Buggy-hoz s a jobb oldalt tallhat kis dombon, verekedjk t magunkat s mehetnk az alagtba. Kirve az alagtbl megpillantjuk a vilgttornyot s krnykt, ahol nhny szvetsgessel is tallkozunk. Gyorsan lljunk be a Buggy-val a garzsba amerre a bartunk, terel minket. Nhny Dropship fog jnni s egy j pr Combine Soldier-t hozva magval, de most nem kell egyedl harcolnunk, hiszen ott vannak szvetsgeseink is, akik a mi oldalunkon irtjk a Combine-okat. Ha sikerlt meglni minden Combine Soldier-t akkor szaladjunk a vilgttoronyhoz mieltt a Gunship kzelebb, rne. Menjnk fel a vilgttorony tetejre, ahol tallunk megfelel mennyisg lszert raktavetnkhz, aztn futs ki a tetre s ljk le a Gunship-et de, vigyzzunk, mert a Gunship ha belel a raktba, akkor a rakta cl tveszt s lezuhan. Amint vgeztnk a Gunship-el, induljuk a vilgttorony legals szintjre bartunk utn. A legals szinten kinyitnak neknk egy ajtt, amin ki kell menni s vgig ugrlni a sziklkon. Kicsivel ksbb megltunk egy szvetsgest, amint egy szikln guggol s eltte a homokban, van a haverja, itt ppen figyelmeztetni fog arra minket, hogy ne lpjnk a homokra, mert eljnnek az Ant Lion-ok. Ugrljunk a sziklkon, ameddig lehet, ha mr nem tudunk tovbbjutni a sziklkon, akkor az Anti-gravitcis fegyverrel pakoljunk magunk el a homokra trgyakat, amiken tovbb tudunk jutni. Addig menjnk lefel a sziklkon, mg meg nem ltunk kt fagerendt kt sziklra fektetve, az egyik gerendn menjnk t a msik sziklra. Itt egy mrleghintafajta szerkezetet fogunk ltni, ami szintn kt gerendbl ll s a tlsvgn egy lda van. Azt a ldt s mg valami nehz trgyat rakjunk a felnk lv rszhez. Ha elg nagy a sly a hozznk kzel lv feln, akkor t tudunk menni a szembe lv sziklra. tjutottunk a szemben lv sziklra akkor lehet menni balra majd leugrani a homokba s a trgyakon mszklva feljutni a mlra a homok rintse nlkl. Fent vagyunk a mln, menjnk ahhoz a hzhoz, ami mellett egy srga ramfejleszt van, de mg mindig ne lpjnk a homokra. Kapcsoljuk be az ramfejlesztt. Ez az ramfejleszt beindtja a kzelben lv Ant Lion tvoltart szerkezetet, ez a szerkezet nagy ervel ti a fldet, ezrt elriadnak tle az Ant Lion-ok. Teht szaladjunk a tvoltart szerkezethez. Ezutn induljunk a csatornakivezets fel onnan, pedig gyorsan ugorjunk fel a sziklra. Majd bal oldalt elnk trul egy nagyobbacska homokbortott helyszn ldkkal s robban hordkkal. Ugorjunk le s itt most mr, muszj rlpnnk a homokra teht btran menjen mindenki a homokra. Amint hozzrtnk a homokhoz azt megrziaz Ant Lion Guard s elbjik, ez egy ersebb s nagyobb ellensg, mint az Ant Lion, amikor fut, felnk akkor nem rt, ha elugrunk elle, mert nagyot tud tni s elreplnk. Legjobb fegyver ellene a Shotgun, nem kevs kell bele, mire meghal. Mellette fognak mg jnni sima Ant Lion-ok, de azokkal ne is foglalkozzunk, csak kerljk ket amennyire, lehet. Ha meghal az Ant Lion Guard akkor, eltnnek az Ant Lion-ok is s nem sokkal, ezutn odarohan hozznk Vortigan szvetsgesnk, s egy ramtssel kiszedi az Ant Lion Guard-bl a Pheropod-ot, ezutn kvetnnk kell t. Elvisz minket egy kisebbfajta bzisra, ahol megtudjuk, hogy kell hasznlni a Pheropod-ot. Ahova dobjuk a Pheropod-ot oda mennek az Ant Lion-ok, ha jobb gombot megnyomjuk, akkor minket fognak kvetni. s felnyitja a fagerenda kaput, most mehetnk be a barlangba, az Ant Lion-ok pedig kvessenek minket. Innentl kezdve nem bntanak minket az Ant Lion-ok, de az Ant Lion Guard az mg rnk tmad. Ha kirtnk a barlangbl, akkor ltni fogunk egy Ant Lion tvoltart szerkezetet, msszunk fel a ltrn s kapcsoljuk ki, mert mskpp nem fognak kvetni minket az Ant Lion-ok. Tallkozunk mg egy-kt ilyen szerkezettel, azokat is kapcsoljuk ki majd. Ahogy megynk vgig a parton, lesz nhny rhely, ahonnan kirgztett fegyverekkel fognak tzelni rnk, jussunk fel az rhelyre s ljk meg a Combine Soldier-okat. Nemsokra ltni fogunk kt nagyobb rhelyet, ami magasabban van, mint az eddigiek. Lesz kt nagyobb rtorony, a kt nagyobb rtorony kztt lesz egy hely, ahol fel tudunk menni a sziklk kztt, ott menjnk fel s ljnk meg mindenkit az rhelyen. Rgtn szembe lesz egy ajt, ami mellett egy ers lmpa van, oda menjnk be. Egy pletflbe rkeznk, ahol ljk meg az ellensgeket, menjnk vgig az pleten s a msik, oldalt kell kijutnunk. Ha kint vagyunk, akkor menjnk, ameddig nem jutunk egy nagyobb nylt rszre. Itt, ha megltnk mindenkit, akkor induljunk a csatornakivezets fel, aztn pedig a sziklaprknyhoz, ahol fakerts van, ott menjnk vgig, a szakadkon ugorjunk t s egy kisebb barlangba, jutunk. A tz mellett kt Zombie van, amik fltt egy sszetkolt fahd van kitmasztva. ljk meg a zombikat s ljk ki a kitmasztst, gy a hd leesik, s fel tudunk menni a fentebbi sziklaprknyra. A kt nagy cs krl a karbantart llvnyon Combine Soldier-ek lnek rnk, ljk meg ket s menjnk a csvek mg, majd msszunk fel a ltrn. Ugorjunk t a sziklaprknyra, majd msszunk fel a sziklkon. Menjnk be a csbe. Menjnk vgig a csvn aztn egy kisebb fajta medencbe, jutunk, onnan msszunk ki. Hrom rtoronybl ljk ki mindegyik Combine Soldier-t majd, menjnk tovbb s bjjunk el a Gunship ell, majd minden lszert felszedve ljk le a Gunship-et raktval. Aztn menjnk be a sarkon a portra, ahol feltlthetjk letnket s ruhnk energijt meg tallunk nmi raktt, amit ljnk bele a kvetkez Gunship-be. Ha felmegynk a lpcsn, akkor ltni fogjuk Nova Prospekt feliratt, jobbra fordulva menjnk aztn bal oldalt be, kell menni a kirobbantott falon. Zrjuk el a szelepeket aztn menjnk tovbb, egy szobba jutunk, ahol beomlik mgttnk a fal.

NOVA PROSPEKT:
Menjnk ki az ajtn aztn le a lpcsn majd rgtn balra a cellban, van egy jrat a falba, azon menjnk t. A Gun Turret-eket bortsuk fel, hogy ne ljk le az Ant Lion-okat, ezt vgig az egsz plyn gy kell. Aztn gyernk tovbb fel a lpcsn, majd ahol le van fesztve a kerts, ott kell t menni. Aztn ha feltltttk az letnk s energinkat az irodban, akkor balra tovbb s fel a lpcsn. Itt megint balra, fellkni a kt Gun Turret-et majd be az ajtn. Menjnk le a vzbe s a msik oldalt fel a lpcsn, de vigyzzunk a Barnacle-okkal nehogy felhzzanak. Ezutn a szobba a plafonon menjnk ki utna be az ajtn, ugorjunk egy szinttel lejjebb s menjnk egyenesen. Fent lesz kt Gun Turret. Fel a lpcsn aztn jobbra tovbb. Itt rkeznk el a zuhanyzs rszhez, ugorjunk le a zuhanyzba. Most jnni fog egy Ant Lion Guard, intzzk el egy Shotgun-al majd ahonnan, eljtt menjnk arra s az eltorlaszolt ajtt, tegyk szabadd s menjnk be. J kis harcba keverednk, ha megltnk mindenkit, akkor menjnk az ertrrel vdett cellhoz s hzzuk ki a kbelt a falbl, hogy be tudjunk menni. A mellette lv szobban a karral ki tudjuk nyitni a kzvetlenl a szoba mellett lv rcsot. Ha kinylt a rcs, akkor fel a lpcsn az irodba, ahol egy gombbal ki tudjuk nyitni a msik rcsot. Menjnk be, ha kinylt s szembe lesz egy Gun Turret balra, pedig egy ertr s kt Gun Turret. Neknk a falon lv szellzn kell bemszni, ahol lesz egy nagy ventilltor. Ezt a ventilltort meg kell lltani valahogy, legjobb, ha kztartjuk azt a betontglt, addig ameddig fel nem robban a motorja. Ha sikerlt, akkor menjnk t s ki a szellzbl. Hzzuk ki a kbelt a falbl s gy mr nincs ertr, mehetnk tovbb. Fel a lpcsn, itt most megint egy kis harc lesz. Menjnk vgig egyenesen majd a vgn be jobbra, lesz kt Gun Turret. Aztn tovbb fel a lpcsn, most egy szinttel feljebb kerltnk, megint menjnk vgig egsz a kirgztett gpfegyverhez, kzbe ljk, akit kell. Aztn fel a lpcsn a legfels szintre majd balra. Aztn ha eljutottunk az irodba hzzuk meg a kart s jjjnk, ki majd rgtn szembe kell menni. Mikor eljutottunk a mosodba akkor szembe fel a lpcsn s be az ajtn. Itt balra kell, meni vgig aztn jobbra be a konyhba ezutn a msik oldalt meg ki a konyhbl, kzbe ljk a Combine-t s vigyzzunk a Wall Mine-okkal. Ha kijttnk a konyhbl, akkor menjnk fel a lpcsn majd balra s ott megint fel a lpcsn. Most egy irodban vagyunk ismt, ugorjunk ki az ablakon. ljk meg az Ant Lion Guard-ot s a Combine Wall mellett el, van torlaszolva a tovbbjutshoz szksges t, tiszttsuk meg az utat s gyernk tovbb. Aztn ha vgig mentnk, akkor jobbra kell menni egy romos ton, ami nem is t, kt Combine Wall veszi krl. Verekedjk t magunkat s a bal oldali falon lesz egy hasadk, amin be kell jutnunk, ha bejutottunk, akkor ugorjunk le.

ENTANGLEMENT:
Ugorjunk le a repedsen s menjnk egyenesen, ahol megpillantjuk Alyx-et, ezutn jobbra majd egyenesen menjnk. Amint meghallgattuk, amit Alyx mond neknk, mehetnk tovbb. Alyx le fog ugrani fentrl hozznk, kvessk a liftig s mindig vigyzzunk r. Ha felrtnk a lift-el, akkor ljnk meg mindenkit s menjnk t a kibontott falon, itt Alyx megtallja Eli-t az apjt, hogy hol troljk. Ezutn Alyx kikapcsolja az erteret, most nincs ms dolgunk, csak kvessk t. Kis id mlva egy helysgbe jutunk, ahol megltjuk Eli-t, Alyx elmondja neki, hogy a Combine-ok teleportjt fogja tprogramozni, hogy kijussunk Nova Prospekt-bl s Eli-t elkldi a teleporthoz. Alyx most kinyitja neknk az ajtt, ahol egyedl kell tovbbmennnk egy darabig, menjnk be az ajtn aztn egyenesen, menjnk a msik ajthoz de, elbb tvoltsuk el az eltorlaszolst. Ha bementnk az ajtn azutn Alyx kinyitja neknk a rcsot, majd menjnk jobbra a msik rcshoz, ez viszont nem fog kinylni. Vissza kell mennk a folyos msik vgre az irodba, ott lesz kt szekrny a falnl, azokat lkjk el onnan s msszunk be a szellzbe. A szellzbe lesz egy-kt Headcrab, s vigyzzunk kimszni a szelzbl, mert alattunk egy Wall Mine van s egy pr Fast Head Crab. Ha kimsztunk, akkor Alyx ismt kinyitja neknk a rcsot s mehetnk tovbb. Itt jobbra kell menni majd a jobb oldalt lv rcsnl, jnnek a Combine-ok meg kt Gun Turret is lesz, ha megvagyunk velk, akkor menjnk tovbb. Elrkeztnk egy helysgbe, amiben egy ertr van, ha benznk az ablakon, akkor ltjuk, hogy hova van bedugva a kbel, gy dobljuk be oda a hordkat, hogy azok lessk a kbelt a helyrl, ha sikerlt, akkor mehetnk tovbb. Most elrkeztnk megint egy irodba, ahol tallunk kt elzrt Gun Turret-et, nyomjuk meg a gombot s vegyk ki ket onnan, aztn a rakjuk az iroda kt oldalra a lpcs mell, hogy a lenti erterekre nzzenek. Majd kis idn bell elkezdenek jnni a Combine Soldier-ek lentrl az erterek fell, most a Gun Turret-ek ket lvik, ha kidl egy Gun Turret akkor, lltsuk vissza a helyre. Ezt addig csinljuk, mg Alyx az iroda plafonjn kzpen lv szellzbl meg nem rkezik. Amint megnztk, hogy mit tett Dr. Judith akkor menjnk le a bal oldali lpcsn s menjnk balra, ahonnan a Combine Soldier-ek jttek, az eltorlaszolt ajtt tiszttsuk, meg majd menjnk be. Most egy olyan helyre rkeztnk, ahol lent vz van s az ram bele, van vezetve, rgtn balra ugorjunk ki a csre, aztn ugorjunk t a kk hordkhoz, majd menjnk balra. Ltni fogunk a vzben egy kk hordt, azt a hordt s a tbbit is hasznljuk hdknt, hogy t tudjunk jutni szembe. Ha sikerlt tjutni, akkor menjnk tovbb. Ha felmentnk a lpcsn, akkor tallkozni fogunk egy eltorlaszol ajtval, tiszttsuk meg ismt s mehetnk tovbb. Menjnk balra fel a lpcsn s ugorjunk le, itt most elg nehz rsz kvetkezik. Tallni fogunk hrom Gun Turret-et amiket rakjunk ki a folysra, de most nehezebb, mint az elbb, mert itt most mindenhonnan fognak jnni a Combine Soldier-ek s a Manhack-ek, ha eldl egy Gun Turret akkor, lltsuk fel, n ehhez a rszhez a Shotgun-t ajnlom legjobban. Ha sikerlt tllnnk az egszet, akkor Alyx fentrl leugrik hozznk s kinyitja a rcsot, ahol feltlthetjk magunkat, majd kvessk t. Most egy folyosra jutunk, ahol lekapcsoljk a lmpkat s jelzfnyeket dobnak be a Combine Soldier-ek, itt megint egy kis harcba keverednk, ha megltnk mindenkit, akkor menjnk fel a lpcsn s ismt egy irodba rkeznk. Itt megtallja Alyx a monitoron Dr. Judith-ot, kvessk Alyx-et, ha kinyitotta a nagy ajtt, akkor gyorsan menjnk be. Most egy darabig kvessk Alyx-et s Dr. Judith-ot a Combine teleport-hoz. Ott el teleportljk majd Eli-t de, Dr. Judith tprogramozza a koordintkat s beszll a teleportba is. Itt ismt tvert minket, ahogy el teleportltak, rakjuk ki a hrom Gun Turret-et mert megint jnni fognak a Combine-ok. Addig kell vrnunk, mg a teleport nem r le s nem tudunk beleszllni, ha lert, akkor szlljunk bele s vrjunk, mg el teleportl minket Dr. Kleiner-hez, itt egy kis beszlgets fog zajlani. Majd ezutn Alyx kinyitja neknk az ajtt, s mi kimegynk Dog-al egytt, ahol Dog ll, ott kell leugranunk.

ANTICITIZEN ONE:
Menjnk ki az pletbl, itt Dog is segteni fog neknk, doblni fogja a kocsikat a Combine-okra. Ezutn Dog kinyitja neknk a kaput s menjnk be, Dog, pedig felugrik a Dropship-re ami, elviszi. Mi menjnk balra a lefesztett kertshez majd tovbb. Egy romod pletbe rkeznk, ahol mg a lift eltt balra kell menni, majd ki az udvarra, ahol tallkoznunk egy szvetsges ellenllval. Menjnk jobbra aztn tovbb. Most egy trre jutottunk, ahol az ellenllk egy kivettt szednek le, csatlakoznak hozznk az ellenllk s a mi oldalunkon, kzdenek. Kis id mlva kijnnek a Combine Soldier-ek a kapun, mi menjnk be a kapun, ha megltk ket. Nemsokra egy helyre rkeztnk, ahol a repedst a fldn elfedi egy lemez, szedjk le s vigyzzunk, mert alatta ottvannak a Hopper-ek amikehz ha kzel megynk, felugranak s robbannak, teht tvoltsuk el ket. Menjnk t a fahzon aztn ki az utcra, ahol balra kell menni, a falnl, pedig jobbra be a siktorba. Itt balra kell menni aztn jobbra a fahz mellett be az pletbe. Aztn megint ki az utcra s jobbra, hogy fel tudjunk menni szembe a fentebbi rszre, majd a sarokban be az pletbe s fel a lpcsn. Aztn az egyik szoba sarkban ugorjunk le az utcra, s a roncsok kztt jussunk el a bal oldalt lv romos pletbe, ahova menjnk be majd fel a lpcsn, s a szobban a repedsen ugorjunk le, majd ki az utcra. Most bejutottunk a fel mg, menjnk fel oda, ahonnan a Combine-ok jttek. Bent menjnk jobbra majd le a lpcsn, itt menjnk balra aztn a folyos vgn megint le a lpcsn. Itt ismt le kell menni egy lpcsn s most az alagsorba, jutunk, ahol hrom Gunt Turret van, a fal repedsn menjnk t aztn balra, de nem fel a lpcsn. Most egy alagtba rkeznk, ahol lesz egy j pr Manahcks, menjnk az alagt vghez, majd verekedjk t magunkat a roncsokon s menjnk be gyorsan a rcs mg a tbbiekkel egytt, aztn tovbb. Ha kimegynk az ajtn, akkor megint egy alagtba jutunk, ahol most mr Combine-ok is lesznek az alagt vgn kt kirgztett gpfegyverrel. Ha sikerlt ket meglni, akkor menjnk az alagt vghez, s ott fogjk mondani, hogy nemsokra kirobbantjk a falat, hogy tovbb tudjunk menni. Itt a legjobb, ha a kirgztett fegyverrel ljk a Manhack-eket amg, ki nem robbantjk a falat, ha kirobbantottk, akkor menjnk be s balra lesz egy ajt, ami nem lesz nyitva, ezrt keresnnk kell egy szellz jratot, ahol t tudunk menni egy msik alagtba. Ebben az alagtban mr radioaktv vz is lesz, teht vigyzzunk. Ugrljunk vgig a trgyakon aztn a teherautn, keresztl menjnk fel a csre, ahol be tudunk menni a szellzbe, majd leugrani a folysra. Induljunk el visszafel a folyosn, majd nyissuk ki az ajtt s mehetnk fel a lpcsn. Itt ismt kint vagyunk az utcn, menjnk szembe be a siktorba aztn jobbra be az pletbe, ha sikerlt kijutni az pletbl, akkor egy trre rkezk, ahol nemsokra kinyitjk neknk az ajtt. Ott menjnk be az pletbe majd fel a lpcsn. Ha eljutottunk az plet szlhez az egyik szobban, akkor leengedik neknk a hidat, s ott menjnk t. Ha lejutottunk a fldszintre, akkor menjnk ki az udvarra, ahol egy kis harc lesz. Ha megvagyunk, akkor balra menjnk be az ajtn. Aztn a romokon menjnk fel s nyissuk le a hidat, majd menjnk t. Menjnk keresztl a romos plten, s mikor tallkozunk Alyx-el akkor, menjnk el az irnyt kzponthoz. Most egy trre rtnk ki. Alyx lenyitja neknk a kapu eltt lv energiagmb vdfalait. Kzbe rengeteg Combine fog jnni. Ha lenyltak a falak, akkor menjnk be gyorsan a kapu mg, ami ezutn bezrdik. Most nem tudunk tovbbmenni, mert a hd le van szakadva, ezrt Alyx felmszik a tetre, ahol letik t de, eltte mg mondja, hogy menjnk tovbb. Ugorjunk le s a teheraut mgtt a falon, van egy lejrat, ott menjnk le. Eljutottunk egy rcshoz, amit egy lemez nem enged kinyitni, szedjk ki a lemezt, hogy tovbb tudjunk menni. Majd jobb oldalt lesz egy tart, amin sok doboz van, s kt hord tmasztja. Szedjk ki a hordkat s gy a ledlt tartn, msszunk fel a csvekre. Nejnk vgig a szellzig, ott msszunk be majd a msik oldalt ki s egyenesen tovbb majd jobbra. Itt ugrljunk le a legals szintre majd be az ajtn, most egy kis szobba rkeztnk, ahol ltjuk a rcsos ablakon, hogy az ajtt egy lemez zrja, szedjk ki a lemezt s mehetnk tovbb. Most egy csatornaflesgbe kerlnk, ahol a Combine Soldier-ek lik a Zombikat. Neknk is le kell oda ugranunk s meglni a maradk Zombit ha maradt. Majd a leszakadt tjrval szemben kell bemenni aztn fel a ltrn jobbra majd ezutn balra s vgig a kerts mellett. Aztn balra t a romokon. Most egy nagy hangrba jutunk, menjk fel a fehr csveken, majd menjnk az tjrra, amit pp akkor robbantanak fel, teht ha ltjuk a grntot, akkor fussunk vissza, majd ha lerobbant az tjr, akkor prbljunk meg tjutni, ha sikerlt, akkor menjnk be a piros pletbe s hvjuk a liftet, kzbe lnek rnk. Ha felvitt minket a lift, akkor rgtn balra a vas llvnyon van egy ltra, azon menjnk fel majd ki a fehrcsre s vgig a lift snjn. Ha vgigmentnk a lift snjn, akkor ugorjunk fel az tjrra, majd menjnk a vasllvnyhoz s msszunk egy szinttel feljebb a ltrn, aztn menjnk a msik oldalra a dobozokhoz s ugorjuk az alattunk lv prknyra, de vigyzzunk, mert ott van egy Hopper. Ezutn be az ajtn s le a lpcsn.

„FOLLOW FREEMAN!”:
Amint kirtnk az utcra egybl bjjunk valahova, mert balrl egy Sniper fog lni rnk. Balra kell majd mennnk egsz a teherautig, de kzbe bjjunk a Sniper ell. A teherautnl jobbra kell fordulni, ahol megint lesz egy Sniper, vgig kell menni egsz, ameddig lehet majd a kk ajtn bemenni. Menjnk balra, majd ahonnan eljn egy Fast Zombi, ott menjnk le a vzbe s induljunk a hang utn, ha elrkeztnk szvetsgesnkhz, akkor egy pr Zombi fog felnk jnni, ljk meg ket, majd ahol a bartunk van, trjk szt a deszkt s menjnk tovbb a vzbe majd fel a lpcsn. Egy elgg romos helyre jutunk, vrjuk, meg mg a Sniper lelvi a zombikat majd, menjnk tovbb de, bjjunk a Sniper ell. Amint lehet, forduljunk jobbra a vgn s egyenesen a lpcshz, menjnk majd fel. Most fent vagyunk a legfels szinten, itt mr kt Sniper l rnk egyszerre, ki kell lni mind a kt Sniper-t mgpedig gy, hogy be kell dobni az ablakon, ahonnan lnek, egy grntot. A bal oldalt lv Sniper-t kell elszr meglni, majd menjnk Barney-hoz aki, nem tud elmenni a Sniper-ek miatt s ljk ki az utols Sniper-t is. Ezutn kvessk Barney-t a kapuig, majd ha kinyitotta, akkor menjnk be s utna jobbra be az pletbe. Ha kirtnk az udvarra, akkor menjnk szembe be az ajtn, ami fentebb van, majd jobbra fel a lpcsn. Barney kinyitja neknk az ajtt s mehetnk tovbb le a lpcsn aztn ki az utcra, de itt vigyzzunk, mert lni fognak rnk egy energia gyval. Jobbra kell majd mennnk, ameddig csak lehet vgig a romok kztt, majd balra lesz egy ajt, ahol be kell menni. Ezutn menjnk ki a szobbl a msik ajtn, majd teljesen egyenesen be a betonbunkerbe, majd tovbb egyenesen vgig az ajtig, ahol menjnk be. A msik ajtn menjnk ki majd jobbra vgig a kapuig, itt balra az ertrhez majd hzzuk ki a kbelt s menjnk tovbb. Bent vagyunk az pletben s ltjuk, hogy minden utat elzrtak az erterek, csak egy marad, ezrt menjnk arra, ahol hrom lzer van a falon, majd ha feljutottunk a lpcsn, akkor elrkeznk az els energiagmbhz, amit ki kell szednnk onnan, hogy az egyik ertrt kikapcsoljuk, hasznljuk az Anti-gravitcis fegyvert. Ha sikerlt kiszedni, akkor mehetnk tovbb. Most menjnk t a hdon be a piros lzeres szobba, ahol gy kell tjutnunk, hogy nem rintjk a lzereket, teht ugrljunk vgig. Ha kikapcsoltuk a lzereket, akkor a tbbiek is odajnnek s mehetnk tovbb. Elrkeznk nemsokra egy helysgbe, ahova bezrnak minket, itt addig kell lennnk, mg a Combine-ok be nem jnnek. Ezutn menjnk s szedjk ki az utols gmbt, ha megvagyunk, akkor menjnk le az eltrbe s utna jobbra tovbb. Ha Barney kinyitotta a, kaput akkor menjnk felfel a lpcsn a tetre, majd tovbb. Ha jnnek a Gunship-ek akkor, ljk le ket raktval, majd menjnk tovbb. Most vrjuk, meg mg a Combine-ok kinyitjk a kapu, ha kinyitottk, akkor gyernk tovbb. Kapcsoljuk be a hidat, majd menjnk t rajta, aztn ugorjunk le a lpcsknl. A lpcs legaljn menjnk ki az utcra a Strider-ek ellen harcolni. Gyorsan fussunk be a tr kzepn lv beton bunkerbe egy kis raktrt, majd ljk le a Strider-eket. A Plznl is van egy kis rakta lszer. Ha megvagyunk, akkor menjnk az utca vgre majd a sarokban le a lpcsn. Most egy alagtba rtnk, itt menjnk gyorsan jobbra, nem sok id mlva a htunk mgl egy Strider fog eljnni, de mi menjnk tovbb egsz vgig, amg ki nem rnk az alagtbl, itt menjnk balra majd be az pletbe aztn fel a lpcsn. Menjnk fel a legfels szintre majd a megmaradt gerendkon, menjnk vgig, aztn tovbb. Most egy garzsba rtnk itt menjnk tovbb ki az utcra majd megint be az pletbe. Most fel kell jutni az plet tetejre, ahol van raktalszer, amivel lelhetjk a Strider-eket. Ezutn a vasgerendkon vgigmenve ki kell ugrani a hzbl aztn jobbra. Itt tallkozunk Dog-al s Barney-val, majd Dog felnyitja neknk a, kaput mi pedig ugorjunk le.

OUR BENEFACTORS:
Menjnk ki az alagtbl, s most mr ltjuk a Citadellt, a bal oldalt lv sziklkon ugrljunk vgig, ameddig lehet, majd jobbra ki a cs vgre s ugorjunk t a fel lemozg rszre, majd jobbra tovbb be a Citadellba. Menjnk vgig majd egy nagyobb helyre, jutunk, ahol fejnk felett mennek a testszllt kapszulk, menjnk arra amerre a kapszulk, mennek. Aztn ugorjunk le, most ltjuk, ahogy a testszllt kapszulkat elektrosokkoljk, csak menjnk tovbb egyenesen, mg el nem jutunk oda, ahol egy kis idre megllnak a kapszulk. Szlljunk be az egyikbe, de ne abba, amelyik az elektrosokkolba visz, hanem a msikra, ami msfel visz, majd utazs kzbe nzeldjnk. Ha megrkeztnk, akkor elveszik az sszes fegyvernk, az Anti-gravitcis fegyver, pedig talakul kk sugarv s sokkal ersebb lesz, embereket is lehet vele doblni. Menjnk tovbb. Ha eljutottunk a lifthez, akkor menjnk fel, s fent szedjk ki az energia gmbt, hogy kikapcsoljon az ertr, majd menjnk tovbb. Ha elrtnk egy nagyobb lifthez, akkor hvjuk a liftet, s amg megjn, addig vdjk magunkat, ha megjtt, akkor menjnk fel, de kzbe lni fognak rnk. Nem sokra elrnk egy nagy folyoshoz, ahol ugorjunk le s menjnk tovbb. A folyos vgn ljk meg az energia gmbkkel a Strider-t majd, szedjk ki az ertr mgl az energia gmbket s mehetnk tovbb. Most elrkeztnk ismt egy testszllt rszhez, szlljunk be az egyik kapszulba, s utazs kzbe nzeldjnk. Most visznek fel minket a Citadella tetejre.

DARK ENERGY:
Amint felrtnk, elveszik tlnk az j Anti-gravitcis fegyvernk, majd bevisznek minket egy szobba, ahol ott lesz Dr. Breen, Alyx, Eli s Dr. Judith. Ha vge a beszlgetsnek, akkor menjnk tovbb Alyx-el le a liften. Elrkeznk egy vezrl szobba, Breen pedig lemegy a lift-el, amint Alyx elmondta mondanivaljt, mehetnk le a lifttel. Most lthatjuk a Combine Portl-t benne, pedig Breen kszl teleportlni, fel kell, jutunk a tetejre, menjnk jobbra a fel lemozg rsz mgtt tovbb, majd szedjk ki az sszes energia gmbt az erterek mgl, aztn menjnk tovbb. A fel lemozg rszeken jussunk feljebb majd a teleport krl s belsejben mozg rszeken menjnk fel egsz a tetre. Itt kt Gunship fog lni minket, amiket az energia gmbkkel lhetnk le. A teleportot is szt kell lni az energia gmbkkel, ljnk bele egyenesen, majd ezutn eljnnek a vd falai, amik forognak, azokat is ljnk szt, majd ismt ljnk bele. s most sikerlt, meglltottuk, hogy Breen teleportljon, de most jn a robbans aztn vge, jn G-Man s mond neknk egy-kt dolgot, azutn elmegy.

 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
ra
 
PRINCE OF PERSIA THE SANDS OF TIME WARRIORWITHIN
 
Half-Life 2
 
Needfor Speed Mostvanted
 
Kszi
 
Tartalom

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU    *****    Nyakunkon a Karácsony, ajándékozz születési horoszkópot barátaidnak, ismerõseidnek.Nagyon szép ajándék! Várlak, kattints